zaterdag 8 januari 2011

Een testblog, leve de Volkskrant!





12 opmerkingen:

  1. Ja maar, paco, ik denk dat ik misschien kies voor wordpress, vind je dat dan niet erg?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie header. Ik denk dat ik mijn keuze op blogger (blogspot) laat vallen. Ik heb wordpress geprobeerd, maar mijn eerste indruk is dat dat minder gebruikersvriendelijk is. Dat kan natuurlijk goed met mijn onervarenheid te maken hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ron. Die header komt van een schilderijtje die op wordpress staat. Ecce Homo heet die.

    Blogspot en wordpress zijn redelijk vergelijkbaar, behalve dat reageren bij blogspot lastiger is, moet je een of ander account nemen, en wordpress heeft een netwerk optie en meer ruimte.
    Ik denk dat Blog in blik met die netwerkoptie als portaal door zou kunnen gaan. Verder maakt het niet zoveel uit denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu nog eens uitvogelen hoe ik volger word, dat snap ik vandaag niet meer, wellicht morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ton, ik ben net je volger geworden! Rechts staat iets met volgers, en helemaal bovenaan, links, ook. Dit blog hoef je niet te volgen hoor, want ik denk niet dat ik deze kies. Ben nu al zo druk met wordpress geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gestart op blogger, maar kan nu al niet meer bij mijn geplaatste foto's. Ze openen niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lapam, dit was een testblog, en ik ga liever verder op wordpress, dus ik heb me hier niet verder in verdiept. Wil ik nu ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. alweer verhuisd?
    Zag er goed uit bij Wordpress.
    Ben ondertussen wel benieuwd wat je gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen